tanah tinggi cameron...

      


       
















Aku sebenarnya suka lihat pokok2 hijau,bunga2an...pendek kata kehidupan semulajadi yg menhijau...yg sejuk mata memandang...tu psl aku upload gambar diatas...aku rs tenang..nyaman..tenteram ja...tu bg aku la...korang sume x tau la kan...awal thn ni,bln january..aku n family aku g bercuti kat cameron...akceli x plan pun..tp dh last2 minit br tergedik2 buat keputusan yg maha drastik nk g cameron..apa lg...4,5 hari seblm tu siang mlm hp x terlps dr tangan aku..

ye lah...siang mlm aku asyik call seluruh hotel n chalet kat cameron tu tuk cr tpt menginap...mmg sah2 la penuh kan...so,disbbkan aku ni mmg kaki bejalan..aku x kira..aku ajak gak my luv n anak2 aku g sana..cadang tu nak bertolak pagi,ptg@mlm nak lik semula shah alam..tp dh smp sn pun kul 2 ptg.apa lg aku wat muka x malu la ms time mkn tu.aku tanya org merata2..nsb menyebelahi aku jgk..akhrnya ada jgk umah kosong...tp satu umah tu sewa sehr rm450 tu...mahai gila..nsb la ada 1 family besar tu...dr johor..aku sewa sebiji bilik dok serumah ngn diorg..krnya aku byr rm150 tuk 1 bilik n diorg byr rm300..krnya tercapai jgk la hajat aku nak bermlm kat sn...(no komen..mmg dh kaki bejln)..

moral of the story: len kali nk g bercuti kat mn2..planning tu PLG PENTING...diulang...PENTING YER...hehehhe...ni aku upload gmbr len plak yer...mesti jemu tgk gmbr tu jer..x pun dok pk...(dia ni x dk gambr len ke nak tjk..kan...)


singgah mkn aiskrim...taruk strawberry fresh punya...
haziq tersenyum lebar...

rumah ni khas tuk kakitgn krjn jer..tp ms aku g hrtu..sume dh penuh
rumah ni khas utk kakitgn kerjn shj...tp ms aku g hrtu,sume rumah dh penuh..untungnya kat sini..walau menginap umah sebesar alam pun..rate dia lbh rendh compare ngn hotel2@chalet2 kat luar tu.mmg berbaloi2...



dlm perjln mandaki ladang teh


jom shopping...



gila tgk bunga2an yg pelbagai jenis,warna n bentuk...

0 comments: